Arıza Kayıt Yönetimi
Çağrı merkezi üzerinden alınan arıza kayıtları iş emirlerine dönüştürülür. Bu modül, arızaların hızlı çözülmesini sağlar.
SOS-Varlık Yönetimi, belediyelerin arıza, bakım ve envanter süreçlerini uçtan uca dijitalleştirir. Çağrı merkezi entegrasyonu ile tüm süreçlerin kaydı ve performans takibi yapılabilir.
Çağrı merkezi üzerinden alınan arıza kayıtları iş emirlerine dönüştürülür. Bu modül, arızaların hızlı çözülmesini sağlar.
Sahadaki bakım ve onarım faaliyetleri kayıt altına alınır. Böylece süreçlerin şeffaf ve takip edilebilir olması sağlanır.
Çalışanların iş performansları raporlanır ve ölçülür. Bu analizler kurumların verimliliğini artırmaya yardımcı olur.
Tüm operasyonlar anlık olarak izlenir. Yönetim bu raporlarla hızlı kararlar alabilir.